Thursday, October 8, 2009

PERFECTION- INS'T IT ANNOYING?


Vorbeam deunazi cu o amica apropo de o chestie super banala, dar de care eu una ma bat zilnic..: fetele "ca scoase din cutie".Astea sunt fetele/femeile alea care, indiferent de momentul zilei -dimineata la trezire, la pranz dupa o alergatura zdravana pe la shopping/banci/munca etc) la brunch, la cina, noaptea tarziu, in cluburi (dupa 3 ore de dans continuu)- bai nene, nu stiu cum dreaq fac, dar arata impecabil din toate punctele de vedere: haine, machiaj,tinuta. Camasa alba ramane imaculata pe tot parcursul zilei, rochia (indiferent de gradul de sifonabilitate al materialului) ramane perfect calcata, dunga pantalonului e mereu trasata cu bolobocul, nu tu urma de ciorba/suc/cafea/ketchup,salata/ maioneza etc. in poala,nu mai vorbesc de scame ratacite, flocatei de animale sau praf pe pantofi (desi se plimba dezinvolte cate 3-4 km pe jos)...Sa mor daca stiu cum fac?!...Imi imaginez ca poarta in poseta tot felul de chestii gen mini-aspirator de scame, mini-fier de calcat, mini masina de spalat cu Ariel si balsam 2 in 1- ca evident miros mereu a proaspat-, mini shoe polisher(hm....acu imi dau seama de ce e moda cu gentoacele alea mari...).
Vorba lui Creanga : "nu stiu altii cum sunt..." da' eu una, sunt un fel de...,ei bine,...un fel de walking disaster. Machiajul impecabil cu care plec de acasa, e ca inexistent pe cand dau coltul strazii...pantofii, oricat i-as lustrui, dupa 2-300 m sunt plini de tot felul...(se intampla chiar daca merg cu masina)... Cand cobor din masina, inevitabil trebuie sa scutur o mare de flocatei si scame de pe haina/pantaloni/fusta... (asta daca nu se rup, descos in urma unei miscari mai...dure)-de sifonat e inutil sa mai vorbesc..;la fel de trasul firului la dres; marele meu noroc e ca nu iau micul dejun si incerc sa aman pranzul cat se poate..pentru ca inevitabil o sa imi pun meniul fix pe..."inaintasi"-evident daca am scapat de varsatul cafelei (Aci e dupa noroc...uneori o vars pe jos, nu pe mine). Inutil sa mai vorbesc despre eforturile pe care le fac atunci cand trebuie sa am o imagine perfecta -intalnire importanta-care se evapora in momentul in care afara sunt 35 de grade si pe strada e plin de praf...:in locul femeii calme, profi, cu aer de "I'm a tough business woman", cu nasul pe sus si gata sa incheie afacerea, ma trezesc ca sunt ca o nebuna uda fleasca de la caldura, cu praf pe nas si cu rimel all over...
WHY??? WHY??? Va rog mult ...Apel umanitar serios...daca e pe-aci vreuna din "fetele ca scoase din cutie", pe care eu una le ador, va rog ziceti-mi si mie...CUM MAMA NAIBII FACETI? "PUP!" (parca asa se zice...nu?)

No comments:

Post a Comment