Wednesday, October 14, 2009

UK OR BUST!


Pentru ca au trecut deja 6 luni si un pic, de cand caut un job, ORICE JOB, in tara asta cacacioasa si lipsita de variante, fara nici macar o urma de rezultat, m-am hotarat sa las la o parte tot. Prejudecati, familie, ambitii, entuziasm si-o sa fac ceea ce poate trebuia sa fac acu veo 10 ani. Plec sa-mi incerc norocul altundeva. Sunt atat de scarbita si dezamagita de tara mea...Ma bucur ca nu mi-am finalizat masterul inceput, pentru ca acum nu ma ajuta decat in momentele alea critice pe care oamenii normali le experimenteaza intre salarii (ramai fara hartie igienica si folosesti-in cel mai bun caz- servetele): as fi avut o hartie in plus cu care sa ma sterg la cur, pe langa licenta in drept, diploma de "manager adjoint", certificatele lingvistice si atestatele. Problema supracalificarii mi-a fost multa vreme in minte. Dar acu realizez ca probabil aveam eu nevoie de o explicatie pentru faptul ca nu primesc nici o oferta de munca. In management se cere experienta. In juridic, experienta,de fapt cam in orice se cere experienta. Am lucrat 5 ani...si acu nu ma ajuta cu absolut nimic... In schimb...merg frate vanzarile. teoretic...adica exista oferte. toate cu plata pe comision.
Pe mine una, parintii m-au crescut nu aroganta, nu snoaba, nu cu rusine sau frica de munci, insa cu o oarecare...mandrie a studiului. Adica, daca tot freci bancile scolii, sa nu accepti sa faci ceva sub capacitatile tale intelectuale. 27 de ani am crezut in asta cu tarie. Acum nu mai pot crede asta.Asa ca, dupa 6 luni de zbateri, depresii si excese de optimism, entuziasm si elan, retezate a doua zi, incercari si milogeli, am ajuns la o singura concluzie: FUCK THIS SHT! Asa ca...o sa fac ceea ce face orice roman care are cat de cat ceva in cap: Ma duc sa ma fac baby sitter in Anglia! Shoot me please!!!
Cred ca azi e prima zi din restul vietii mele, ziua in care am sa incep sa invat ce inseamna umilinta, compromisul, disperarea si abandonarea viselor. (Tot ce pot spera e ca va fi ceva temporar, asa cum mi-am propus). Am ajuns la capatul optiunilor. Am obosit sa ma rog, sa caut, sa cer. Ratele curg, bancile pandesc la colt. Well screw that! Daca tara mea nu vrea sa ma ajute, poate o va face o alta.

DREAMING OF BETTER DAYS<
YOURS TRUELY<
A VERY BITTER & DISSAPOINTED TOXYKA

P.S.> N-AM CASTIGAT NICI LA BINGO!!!!

3 comments:

  1. Eu sunt convins ca pina la urma vei reushi in visul tau! imi pare rau ca in orasu' nostru comun nu exista o firma de brokeraj care sa activeze pe pietele internationale, articolu' tau despre optiuni l-am inteles ..

    ReplyDelete
  2. Baby sitter e un job ok macar inveti niste copii ceva,eu dupa 25 de ani de invatat am ajuns truck driver in u.s.a

    ReplyDelete
  3. Da...si eu sunt sigura ca voi reusi Anonymus ... MErsi. Oricum mi-ai dat o idee grozava!

    ReplyDelete