Thursday, September 24, 2009

SCREW THE UNIVERSE!!!





Mi s-a aplecat teribil sa stau de-a moaca si sa sper ca imbecilul de Univers o sa incerce la un moment dat sa joace si in favoarea mea! Mi-am dat seama ca educatia, bunul simt, corectitudinea, amabilitatea, toleranta, altruismul,diplomatia, loialitatea si fidelitatea si pana insasi suprema indragosteala.... si toate celelalte concepte kakcioase cu care am fost crescuta (ca o nefericita traditionalista ce sunt), nu fac nici cat o ceapa degerata, ba mai mult...nu au reusit decat sa ma transforme intr-o clasica mancatoare de kakat,un burete absorbant de "principii sociale" care nu sunt altceva decat indicatii de gen cea! ori hais! date cailor cu obloane (imi cer scuze raselor cabaline pentru defectuoasa si jignitoarea asociere cu rasa umana),o frustrata patetica si furioasa atat de incredibil de iritanta si evidenta incat am dobandit incredibilul talent de a ma transforma intr=o imbecila, resemnata si decenta taratura, ziliera, faradirectie si scop,cu niste non-principii atata de stupide incat ,ori de cate ori ma uit la mine in oglinda, imi vine sa dau la boboci (ca sa fiu finuta)...
Dezamagiri mai mari si revolte interne asa intense cum am trait recent, cred ca n-am mai avut de-acu freo 3 vieti...( BTW..sunt agnostica http://dictionary.reference.com/browse/agnostic, detest Biserica si orice institutie/ bla bla religiase. Am invatat in perioada asta ( ca un mamifer imbecil ce sunt) ca disperarea la oameni poate avea doua rezultate crunte: ori se schimba in maniera de ne-recunoscut, de ajungi sa te intrebi (cine dracu e fiinta asta????) respectiv extrema celalta (mi se rupe in 15...kiss my fairy dust!). No bun... si-acu...luand-o pe aia dreapta..., accept ideea generala de rebranding la nivel de tovarasi,familie,iubiti,... sau ma zbat sa regasesc farama de OM care a ramas la mijloc (sper)??? Si-am mai invatat o chestie. Animalul ramane animal, char daca are creier.
Sperand ca ma mai tine sc electrica...si oranjul (care ori a uitat de mine, ori a extins voluntar abonamentul meu "cost control" la "unlimited"....sincer, nu m-au intrebat daca am de unde plati..., si prin urmare n-am facut-o nici eu...) ...tin sa mai precizez...:
Bai: is sincera in draci acu: mereu am fost intrebata: ce vrei de la viata???? asta vreau, fix in momentu' asta infect:
http://www.youtube.com/watch?v=e12mKQ2udRM&feature=fvst IO IS AIA!! IO!!!

Ain't life a BYATCH?? BRING IT ON!!!

No comments:

Post a Comment