Sunday, September 20, 2009

TIC-TAC!...


Cica azi noapte am visat,...printre tot felul de alte tampenii, ca eram gravida...Umblam cu betigasul "Barza" dupa mine, si ma uitam din ora in ora sa vad daca alea doua linii sunt pe bune sau nu.Nu sunt sigura daca eram speriata sau extaziata de idee... Eram prin Londra si schimbasem un troleu (nr.26) (chiar,... exista asa ceva pe-acolo?)cu un altul,(nr.33)care era plin de "hobos"-vagabonzi, si ghicitoare-tiganci gen baba-cu-neg-gigant-pe-nas care se tot ofereau sa-mi mangaie burta. Era sa fiu si violata de un cutitar mizerabil, dar m-am salvat cu lanterna cu electrosocuri din poseta (???!!)Troleul se transformase intre timp in tren cu 2 vagoane si toti cei care voiau sa coboare, erau obligati, din cauza terorii, sa se arunce din el, in curbe- ca atunci incetinea...Dupa tot felul de calatorii idioate, presarate cu tot felul de evenimente de genul asta,am ajuns la mama acasa..., mama care m-a intrebat inca din usa, cine m-a lasat gravida...( a dreaq, mama vorbea engleza) Habar n-aveam...Cert e ca am urlat in gura mare (poate am si facut-o realmente in somn)ca nu e treaba ei si ca oricum o sa imi cresc baiatul cum stiu eu cel mai bine... Baiul e, ca simteam mereu nevoia sa fumez...Halal femeie insarcinata...Daca as fi gravida, m-as lasa instant... Nu mai retin ce s-a intamplat ulterior, ultimul lucru pe care mi-l aduc aminte era ca stateam intinsa pe spate intre lacramioare, in fundul gradinii bunicilor, sub nucul care are cred peste 50 de ani si imi mangaiam pantecul...Langa mine era cateaua mea din copilarie, pe care din cauza batranetii( nu mai putea nici manca, nici macar sta pe picioare) am fost nevoita sa o eutanasiez acum vreo doi ani...Dar era puiutz, exact ca in ziua in care am primit-o...
Cred ca ceasul meu biologic isi bate joc de mine...

No comments:

Post a Comment