Friday, September 18, 2009

CONVERTIRE ITALIENEASCA


Deci, am niste vecini- el -taximetrist, ea tehnician la ceva cu ochelari si rame .(?) Asta cam 6 luni pe an. Ptr ca restul de 6, sunt Italia, facand ce stie romanul cel mai bine: muncesc de le sar capacele, ca sa poata reveni in tara si sa isi asigure, lor si celor doi prunci (adorabili) pe care ii au, traiul decent pe urmatoarele 6.Acolo, se schimba un pic macazul el e chef cu acte in regula, deosebit de apreciat, ea ospatarita si femeie buna la toate...(halal rasturnare de statut,asa-i?),nu ca ar fi ceva in neregula cu meseria asta.Bun, el, pana acu era la noi in tara, un taximetrist, ca oricare altul, cu burtica, cu privire asa...usor tampa, fara prea multe de zis,..in fine ...un tip de 35-36 de ani, absolut banal si neinteresant. Ea, cred ca prea afectata de decaderile de statut (care de regula afecteaza mult mai mult muierea ca barbatul), e si-acu tipologia "casnicei", a tatei de cartier, vecina care se uita mereu pe geam sa vada cine,ce,cum, cat timp etc...
Ultima lor revenire in tara, m-a lasat paf. Apare el: soc! Mai slab cu vreo 14 kile, ras in cap ca un smecheras din ala de da pustoaicele pe spate (ii lipsea doar cercelul din ureche),si nu mint, jur ca nu-i dai mai mult de 26 de ani. Evident ca am rosit ca o proasta si-am inceput sa balbai incoerenta ceva de "bine ai revenit", desi in sec aia nu puteam sa ma gandesc decat la chestii ca alea descrise in "hush, hush or get loud". Fastaceala s-a intrerupt brusc, cand s-a infiintat, ca o pantera, the mrs., careia, rusinata de perversitatea gandurilor ce-mi treceau prin minte in secunda aia legate de barba'-su, n-am putut decat sa-i zic un vag... "vai ce ai slabit si tu!" .Fie ca s-a prins ca a fost o replica mai mult reflexa decat sincera, fie ca-mi sclipeau ochii prea pofticios, mi-a raspuns seaca si acra: "N-am dat jos nici un gram, da' mersi...!" Am inchis repede usa ca sa nu mai scot vreo tampenie pe gura si marturisesc ca am reusit acu sa nu ma mai gandesc la spatele ala lat,la fesele ferme, la figura dura si absolut fucking atragatoare a vecinului taximetrist/bucatar...

No comments:

Post a Comment