Monday, September 14, 2009

TELEVIZIUNEA SI IQ-UL


Cum in ultima vreme am cam fost nevoita sa stau aproape tot timpul in casa..din lipsa de bani/chef/optiuni, si m-am plictisit la un moment dat de rearanjat mobila/facut curat/gatind aiurea, m-am transformat in "ciobanasul mioritic", adica m-am resemnat si m-am cufundat intr-o lene intelectuala indescriptibila si m-am dedicat aproape in intregime tv-ului. O perioada m-am multumit sa butonez sictirita si sa zapez printre canale..Uneori mai prindeam cate un film bun ori cate o dezbatere interesanta... am renuntat pe rand la cateva canale care s-au dovedit a fi atat de pline de chestii asa dureroase, incat simteam efectiv cum imi dadea sangele pe nas...Arhi-imbuibata de finetea si super fascinanta lume a asa-ziselor showuri in direct, de lumea mirifica a stirilor (90% lucruri tragice promovate in lumina si mai tragicului mediatic...),a "super-vedetelor" care inunda undele si demonstreaza ca prostia si abjectul nu sunt doar un mit, si ca orice emisiune/show este platita direct proportional cu gradul de stupiditate si imbecilitate prezentat, sufocata efectiv de prestatiile teatrale, jenante, facute doar "de ochii lumii" ale politicienilor (sa-mi fie cu iertare vulgaritatea), am realizat ca fara doar si poate, iq-ul meu se deterioreaza pe zi ce trece, si in concluzie, am mutat toate canalele "alea" in coada listei (nu ca as putea sa selectez doar canalele pe care le doresc, in cadrul unui abonamet :hint, hint!). Asa ca acu, pe deplin linistita, mult mai refreshed si mai...ei bine, libera...am asa: pe primele locuri discover-channelurile ,animal planet,canalele de musica (dintre care unele devin noaptea xxx- nu ca asta ar fi vreun motiv particular-) jetix, cartoon network, private spice si pentru diversitate, cnn.
Dixit: TV IS EVIL!

No comments:

Post a Comment