Friday, September 11, 2009

IN BED: HUSH ,HUSH, OR GET LOUD?


Cand vine vorba de zgomotele pe care le facem in pat, parerile sunt impartite. Si nu ma refer la sforait/mormait/ras/plans etc, din timpul somnului, ci la zgomotele...din timpul actului suprem de pasiune si nebunie animalica (evident exagerez:D)..., pentru cine nu s-a prins inca...din timpul sexului.
Nu stiu voi fetele cum sunteti, dar eu ador pur si simplu sa aud un barbat gemand, in special in momentul de maxima intensitate. De fapt, am un mic obicei,care in timp a devenit aproape reflex: cand cunosc un barbat care ma atrage , incerc sa mi-l imaginez cam cum s-ar manifesta in momentul "ala".(da....si noi facem ocazional chestii de genul...)De-asta mi se intampla (tot mai) frecvent sa ma trezesc ca ma hlizesc ca o tampita sau sa raman cu privirea pierduta asupra unuia sau a altuia.Nu sunt eu tocmai experta certificata, cu experiente milenare in domeniu, dar pot zice ca am avut si eu partea mea de barbati...i-as numi... fascinanti din punctul asta de vedere. La fel cum fiecare dintre noi doamnele ne manifestam diferit (i,i!, uh-uuuuuuuuuh, aaaahhhhhhhh , ohhhhhh da,da etc...) la fel si ei au... farmecul lor aparte. ca sa intelegeti despre ce vorbesc, o sa va dau cateva categorii, pe care le-am identificat eu. Daca voi stiti altele, astept cu mare interes detalii :D
Par exemple:
1.Timidul (frustratul) care e de regula genul tacut, care de-abia respira (?) , nu care cumva sa te deranjeze in vreun fel (????!!!),..care strange din dinti si e foaaaaaarte hush, hush atat in timpul cat si la finalul..., incat uneori ajungi chiar sa te intrebi pe parcurs daca ai scos fierul de calcat din priza ori cand e ultima data cand ai dus masina la spalat...etc. : nivel de excitatie -10 !!! adica NOOOT!
2. sau genul care face ma calca pe nervi si care cred ca in realitate e o muiere captiva in corp de barbat, si care am impresia ca ma concura pe tot parcursul...experientei (eu sunt o "screamer" de felul meu si chiar nu e deloc palpitant sa nu te mai auzi pe tine...)- ma face sa imi pierd concentrarea si sa ii lipesc iritata perna de fata ;
3. Idealul: oarecum tacut, care iti sopteste excita(n)t cateva cuvinte "murdarele" , cand te astepti mai putin, si isi da drumul cu un singur geamat intens, prelung, extatic- un singur caz- si pot marturisi cu mana pe inima ca respectivul a scos tot ce era mai bun din mine la capitolul asta..
4....Originalul , tipul funny, care va scoate cand ti-e lumea mai draga un singur cuvant de regula, ori un singur zgomot,...la care cu siguranta nu te astepti sub nici o forma fix in secunda aia si care te face sa uiti ce faceai in realitate si sa te umfle un ras isteric (fara a fi vorba de mistouri sau deradere--pur si simplu e adorabil de ...ridicol).
Si finalmente,
5.Perversul, care ...are si el farmecul lui, dar uneori exagereaza, lasandu-se cam prea...dus de val-cred ca uita si el cam ce face si cu cine....e asa un fel de hate it but not quite (?!)
Sunt sigura ca mai sunt si alte tipuri si ssunt f curioasa sa aflu si de la altele/altii despre experiente assemanatoare.Totusi...diversitatea e fascinanta, nu credeti?

No comments:

Post a Comment