Monday, September 7, 2009

SUNT SAU NU BI-...? SAU ...100%...?(2)


Hm...cam cat tupeu,/ambitie/siguranta de sine iti trebuie ca si femeie sa abordezi direct o alta femeie?
Va zic eu...cum fu la mine...Nemasurat. Mai ales daca ai fost "straight" toata viata ta pana atunci. E posibil sa ...schimbi echipa pe parcurs? Genul asta de intrebari imi goneau prin minte cand mi-am pus prima data problema. Eram intr-un club, intr-o seara oarecare, cu o prietena...e,..nu tocmai oarecare..Am dansat..., ne-am atins, ne-am chiar "pupat" asa la misto (vorba vine, pentru ca eu eram teribil de... sa zicem agitata) Intr-un final, i-am propus sa dormim la mine...oricum era weekend. Mi s-a parut putin mai..plina de energie ca de obicei, dar credeam ca era doar efectul muzicii; acum daca ma gandesc, imi place sa cred ca era putin si din efectul meu :)
Oricum...am stiut...din secunda in care am intrat in casa si i-am vazut ochii scaparand de dorinta, ca azi va fi momentul "x"; pur si simplu am simtit, chiar daca aveam impresia ca nu sunt eu acolo, zicand si facand toate alea, ce nu imi stateau defel in fire. Asa ca am intrebat-o direct dar asa...ca o discutie intre fete: "ai mai fost vreodata cu o femeie?"..ea timida:"nu.."(dar eram convinsa ca astepta si isi dorea ceea ce urma) asa ca , am pus intrebarea fireasca : "vrei sa afli cum e?" A ezitat putin...dar nu i-am mai asteptat raspunsul. Am sarutat-o exact asa cum imi imaginasem pana atunci ca as saruta o femeie (si cum probabil mi-as fi dorit daca rolurile ar fi fost inversate): pasional, usor, umed,senzual;am muscat-o usor de buze, i-am strans fesele incordate in palme (si probabil de eram barbat si-aveam cu ce..., o cocotam in secunda aia pe bar) ..deja renuntase la orice argument rational care ar fi putut-o retine...A reactionat imediat...am simtit-o umeda, salbatica, dornica si infierbantata...Probabil avea si ea aceeasi fantezie ne-implinita inca...In secunda in care am vazut-o goala in patul meu, cu sanii mici, obraznici, si intariti si talia arcuita, cu parul castaniu si carliontat ravasit pe perna, cu coapsele desfacute si incordate intr-o asteptare surda,........am facut ceea ce era si firesc: tot posibilul sa ii ofer placerea dupa care tanjea, incet, mai tare, mai direct...facandu-mi loc cu limba acolo unde stiam ca orice femeie care se cunoaste pe sine, isi doreste sa fie atinsa, mangaiata, atatata, tachinata, cucerita...pentru ca in final sa-i simt tremurul pe care il vanam la urma urmei toate....(indiferent de circumstante) impreuna cu un geamat care pierduse intre timp orice nuanta de rusine.
....Cu toate ca intreaga seara a fost o explozie de trairi si senzatii si dorinte noi,implinirea unei fantezii alimentata in timp de povesti, filme ori imagini si in ciuda orgasmului cu siguranta diferit care m-a invaluit intr-un final, am simtit brusc si dureros de intens, nevoia prezentei si implicarii unui...barbat (:D) care nu, nu putea fi suplinita de nici un fel de jucarie erotico-perversa... Atunci am si realizat probabil ca, desi femeia in sine e un artefact, o opera de arta ce merita atentie in cel mai mic detaliu si poate fi redescoperita in feluri si feluri,care poate fi intruchparea naivitatii sau a frivolitaii extreme ( trebuie doar sa ai rabdarea sa ii recunosti dorintele si sa anticipezi momentul potrivit pentru a te plia pe dorintele ei )si ca probabil, daca m-as dedica , as reusi sa le dau clasa multor barbati, mereu va ramane cineva dornic de experienta...clasica...eu insami.

Asa ca stau sa ma intreb: as putea descrie, detalia ,explora,femeia ,experientele si dorintele ei si potentialul ei fantastic in tot ce tine de imaginatie si voluptate mai bine decat ar face-o poate multi.. masculi, indiferent de experienta ori varsta lor. Si in concluzie nu pot sa nu-mi pun unele intrebari...: O fi din cauza ca sunt femeie si am o inclinatie deosebita spre fictiune? Sunt sincer si irefutabil atrasa de ambele sexe? ....sau sunt de-a dreptul gay dar nu-mi dau seama?
Poate ma lamuriti voi.

P.S. Sunt mare fan al sexului...tare!! (si la propriu si la figurat). Promit ca va lamuresc intr-un post viitor :). Dar asta nu inseamna ca experienta mea s-a terminat sec. Am tinut-o in brate toata noaptea, am luat chiar micul dejun impreuna... A fost putin ciudat pe moment, dar acum...am ramas bune prietene.Fara beneficii suplimentare :)

1 comment:

  1. super tare.........iti trebuie mult curaj pentru asta......si eu as face-o dar mi lipseste curaluj:)):)) oricum smecherie:D

    ReplyDelete